چند سوال رایج در مورد اکستنشن مژه ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1032
نویسنده : elham

 

_اکستنشن مژهبه چه صورت است؟

اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و میان مژگان قرار می دهند. به هر یک از چشم های شما می توان مژگان مصنوعی چسباند.

-دوام این مژه ها چقدر است؟

عموما این مژه ها به مدت ۳ تا ۴ هفته از زمان کاشت، باقی می مانند البته این مدت به نوع مژه های طبیعی شما و سرعت رشد آن ها بستگی دارد. البته طبق وعده و وعید های مسئولان آرایشگاه ها یک برنامه نگهداری منظم، هر ۲ تا ۳هفته یک بار می تواند مدت دوام این مژه ها را به ۸ تا ۱۲ هفته افزایش دهد.

_برنامه نگهداری به چه صورت است؟

بیشتر خانم ها دوست دارند، مژه ها را به صورت دائمی داشته باشند. این هدف با مراجعه به آرایشگاه و ترمیم مژه هایی که به مرور زمان مطابق با چرخه ریزش و رشد مژه طبیعی هر فرد ریخته اند، هر ۲ هفته یک بار تامین می شود. اما متخصصان تاکید کرده اند تکرار جلسات ترمیم در دراز مدت منجر به ریزش کامل مژه ها خواهد شد.

تفاوت کاشت مژه با اکستنشن مژه در چیست ؟

کاشت مژه یک ماه می باشد و هر هفته نیاز به ترمیم دارد ولی اکستنشن مژه شش ماهه کاشته می شود و دو هفته یکبار نیاز به ترمیم دارد . قابل ذکر است که اکستنشن مژه با موهای کاملا طبیعی به صورت شش ماهه کاشته میشود و در سایزها و رنگهای مختلفی موجود است .

- اکستنشن را با کاشت مژه اشتباه نگیرید!

بدترین تصور که بسیار هم شایع است و در ذهن خیلی از طرفداران اکستنشن مژه هم این طور جا افتاده این است که این روش به داشتن مژه های دائمی و مادام العمر کمک می کند، درحالی که فقط با کاشت مژه آن هم توسط یک تیم جراح است که می توان مژه های دائمی داشت آن هم نه در همه افراد. در ضمن به عقیده متخصصان، پیوند مژه بسیار مشکل و پردردسر است، چون نزدیک چشم و بسیار حساس است.

 




:: موضوعات مرتبط: دانستنیهای آرایش و زیبایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Tara در تاریخ : 1391/5/2/1 - - گفته است :
درباره ی اكستنشن مـــو همـ بذاری عالــی ميشهـ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com